//My Family.
mix of days!
Sunday, March 28, 2010 @ 9:08 AM | 0 Talk [s]
heh, betul ke ayat tu ehh?? sebenarnya nak memberikan maksud campuran hari hari seminggu ni.. we start from umm cerita mnggu lepas..

baju raya ; semalam dah tempah baju raya. awal kan? takut aunt uhh tak ambil lagi sebab dia dah nak tutup tempahan. aduh! so semalam pun pergi lah ukur ukur baju di badan sendiri. tapi aunt ni cakap dia boleh buat baju kurung original sahaja. no fesyen! ok je. bila semua da ukur ukur tu cikgu sejarah nani datang ambil baju tempahan dia. ketika itu, secara jujur nya nani membengang! ayuk!!!

second story pasal hari anugerah sekolah di tms.. umm seperti yang kita tengok sendiri, tak ada feeling langsung seperti tahun yang lepas lepas.. tahun ni dia buat 3 in 1.. hari anugerah ; mesyuarat PIBG ; && ambil slip ujian bulan mac.. ohh sangat membosankan! dari pukul 2pm lak tu.. ntah apa-apa.. then ayah da nak balik.. aku pergi jumpa cikgu norafidah nak bagi tahu aku ambil kat sekolah nanti. tapi cikgu cakap ambil kat penyelaras.. time tu cikgu jamaliah jaga. cikgu ku!! oh yer, aku da dapat pemarkahan untuk spm tahun ni.. mehh aku share;

(A+) 90 - 100
(A) 80 - 89
(A-) 70 - 79
(B+) 65 - 69
(B) 60 - 64
(C+) 55 - 59
(C) 50 - 54
(D) 45 - 49
(E) 40 - 44
(G) 0 - 39

tapi maaf lah kalau salah.. semua orang akan melakukan kesalahan untuk dibaiki pada masa hadapan. :-))

so far keputusan aku ada dua dua teruk dan baik.. failed juga! tak pelah baru ujian pertama, seperti selalu hidup mesti enjoy! jangan nak tension je. sesekali merasa dapat failed.. ( act aku tak pernah dapat so rasa happy!) yang penting semua kira kira aku dapat! tapi sebagai menghargai diri aku sendiri, aku nak beli komik! terima kasih diri sendiri..heee

tapi paling penting kena bangga dengan keputusan nani gak! aku dulu ada dah nak dekat failed (sc) tak ada hal la.. hahaha. ok je feeling good lagi.. lagi pun semua cikgu dan murid murid tergesa gesa siapkan soalan dan membaca buku form 1 dan form 2 yang telah dilupakan. itupun nasib baik nani baca lah juga dari aku.. jangan mimpi.. tunggu la sehari sebelum exam.. baru aku baca..oh yeah! terkecuali benda yang bernombor nombor ni aku bosan ke mereka yang aku cari..

so semua keputusan dah dapat.. dah tahu.. dah dibebel.. malangnya markah husni tak tahu.. mana markahnya?? whateva la u.. markah markah u.. i tak kisah..aah an? tak ada sesiapa pun yang mempertikaikan markah dia berapa mana dimana bagaimana.. padahal soalan mereka la paling senang nak score? tiada keadilan langsung! always think like that:-) tak terasa macam nak positif pun..heh

wawa secara keseluruhan nya kalau ikut A upsr dia dapat 2A 3B atau 3A 2B.. aku terlupa.. tahniah kepada wawa.. sebab seringkali mengganggu aku berehat rehat..hahaha.. tak adalah dia tanya soalan yang matematik je.. sebab tuje yang aku nak ajar.. yang lain tanya ayah untuk bm mama bi sc tengoklah..so moral of the story banyak banyak lah bertanya..

pertanyaan; ada tak sesiapa yang tahu kat mana nak cari buku latihan engineering drawings? umm.. petang ni ada tuisyen; physics ramai tak boleh sebab jumaat ada budak ada tuisyen bio dengan latihan rugbi dan bla bla bla.. yang tidak diketahui..

sekarang ini aku sedang makan keropok lekor..panas lagi tau! hari jumaat lepas aku naik angin dengan seorang guru di sekolah aku..yang suka menyebok cara aku lipat lengan baju aku! apa ke kes? adui haih!

so long minggu depan aku akan ceritakan tentang yang terbaru..
salam;

Labels: , , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;