//My Family.
port dickson FAMA
Sunday, March 14, 2010 @ 12:00 PM | 0 Talk [s]
kami sekeluarga dan famili keluarga keluarga warga sekolah mama aku pergi sana. act pagi tu nani ada tuisyen mr rai dari pukul 8 hingga 10 pagi. dan ak ada tuisyen dari pukul 1.30pm.. cadangan nak keluar tuisyen pukul 2.budak budak tuisyen aku cakap baik xpayah datang. hehehe.. then aku balik rumah menyiapkan barang barang nak bawa sana. dalam pukul 3.30 pm kami bertolak.

pukul 5 kami dh sampai kat batu 7. guru guru sekolah mama aku cakap kat batu7 FAMA tmpat tinggal uhh.. then tawaf la beberapa kali sana cari FAMA kat batu 7. pas uhh ayah aku tny pula kat sebuah kedai gunting rambut dekat dengan batu 7 uhh. dia ckp xad kat batu 7.. ada kat batu 10..then g lak batu 10.. g sana jmpe hstel tmpt dak2 u je.. pergi tny pulak dkat uncle jaga uhh.. dia ckp yang ada FAMA ni kat batu 12 je..hahaha pergi la batu 12.. rupanya batu 12 yg dipanggil FAMA uhh ayah ak pena kursus sana cuma ayah ak xtau yang tempat uhh da dipanggil FAMA. sampai je sana aktiviti da mula..kitorang xdpt maen rebut rebut gula gula..hahaha...

lepas maen kami g wat pulak mandi2 kt kolam dpn uhh.. hahaha mmg best! act ak bru je dpt gmbr. nty ak ltak kasi korg tgk!

k r jmpe nty wif the gambar2~

salam



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;