//My Family.
raya raya ;
Saturday, March 20, 2010 @ 11:07 AM | 0 Talk [s]
semalam kami semua pergi ke casamoda. wahh hebat! beli baju raya, hahaha; rasa macam terlampau awal untuk membeli mereka. act takut tak sempat nak beli je nanti. huuu ntah2 nanti xberbaju raya; hee. semua beli dengan jenis yang sama tapi warna lain lain.. warna warna nya tengok la time raya nanti.. semalam juga maklong and tokcik balik. kami juga belikan baju raya untuk wan di kampung (senaling dan kampung tengah) warna un meriah gak.. aku belajar mengganggu html kat blog ni, dan akhirnya inilah yang terjadi. dapatlah ilmu serba sedikit..

gambar yang maulidur rasul tu abang dan wawa kat sekolah diorang, hari jumaat yang lepas lepas.. ayah cakap aloi *tak tahu la betul ke tak na kawin nanti. sebab tu na beli baju untuk wan yang lawa lawa. act semua baju wan semua lawa. heee; but semua na tunggu along balik dulu..

kasut tak basuh lagi.. dan semua memberikan tazkirah.. apa kata tak payah basuh lagi? oh yeah! cukup kan terus sebulan tak basuh. macam la orang tahu; heh..seperti biasa tabiat yang tak baik semua nya datang dari aku.. petang karang ayah nak pergi senaling nak hantar baju.

lain lain jagalah kesihatan memandangkan hari panas macam tak ingat dunia ni.. hobi semasa cuti pun best, msg~ tgk tv~ nothing else..

p/s; banyak banyak la minum air suam * mungkin? minum air kosong..pakai baju selain daripada warna warna gelap dan juga banyak kan duduk rumah.. baca lah surat khabar! jangan jadi macam saya hanya baca cartoon di ruangan sembang sembang; lalala;

salam..

Labels: , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;