//My Family.
tips hari panas;
Sunday, March 28, 2010 @ 9:25 PM | 0 Talk [s]
sangat panas hari ini! serius panas sangat.. jadi kat sini semua orang sangat sangat sangat digalakkan banyak banyak minum air supaya anda semua tak mengering..kan hampir semua badan kita seperti bumi? lagi banyak air? oleh itu.. harus minum air.. sebaik baiknya banyak banyak kan minum air suam atau air sejuk bukan air batu ais tau! lagi pakai lah baju yang berwarna cerah.. macam putih? dan sewaktu dengannya. lain lain pakai baju yang menyerap peluh..rasanya tu jelah..sumber dari surat khabar kesihatan sebulan yang lepas,...heee:

ohw tadi baru je baca pasal peluh berlebihan dari surat khabar kesihatan juga! nampaknya nanti la kita akan bercerita mengenainya.. lagi pun sekarang aku nak masuk tidur.. oleh itu. selamat malam!

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;