//My Family.
perjanjian ;
Sunday, April 4, 2010 @ 12:14 AM | 0 Talk [s]
seperti yang dijanjikan, ni adalah tajuk esei yang boleh dipilih dan dibuat esei.. tajuk tajuknya..
  • kualiti air mencerminkan tahap kesihatan masyarakat malaysia
  • kesihatan masyarakat terjejas berpunca daripada kualiti air yang rendah
  • kesedaran masyarakat tentang kualiti air masih di tahap rendah. setuju atau tidak.
syarat syarat nya:
  • terbuka untuk pelajar tingkatan 1 hingga tingkatan 5
  • panjang esei mestilah antara 1000 hingga 1500 patah perkataan
  • menggunakan font arial bersaiz 12
  • esei hendaklah bertaip
  • tarikh tutup, pertengahan bulan mei (cikgu aku cakap)
eh jangan lupa masuk yer! sertai la.. tak rugila..tapi maaf lah.. hadiah nya tak diketahui dan tidak pula diberitahu.. jadi jika berminat masuk jela..esok ada acara kat restoran warisan! kat tanjung uhh.. dekat dengan simpang ke seri menanti.. act, adik aku pun pergi.. tu yang aku tahu..haha..

pagi tadi aku dan nani dan ayah pergi ke bazar baca kat sekolah menengah teknik juasseh..dan paling best aku dapat beli buku nota chemy dan physic dwibahasa! syukur syukur! dapat beli buku lk gak! tapi modul 1 sahaja la..nani beli buku nota.. untuk form 1 dan 2.. hehe; ok lah tu.. ak gerenti tak ada sapa yang sanggup pergi jumpa dak form 1 dan pergi pinjam buku teks untuk difotostat tau dibaca.. anda biar betul! mungkin ada sesetngah yang buat.. tapi bukan aku..

exam kali kedua akan diadakan pada bulan april pada 19 april 2010.. lain lain minggu depan ada sukan daerah di sekolah aku! cikgu kasi tengok tetapi hanya pada waktu rehat atau pada waktu selepas persekolahan.. berharap dapat tengok! kenapa? mesti lah, mau tengok saatsaat kemenangan tms lagi lah! hehehe..

semalam aku dan adik beradik aku semua pergi menghadap televisyen uhh tengok cerita scary movie 4! best laa..

umm rasa sampai sini je..salam semua

Labels: ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;