//My Family.
akhirnya ;
Sunday, May 9, 2010 @ 12:09 AM | 0 Talk [s]
akhirnya, parents ku dah habis ambik exam.. sekarang dorang ada kat rumah.. menunggu semester baru. dan akan bermula ketika kami semua bercuti. ok full stop!  dan ketika itulah mr rai berlumba lumba nak buat tuisyen dan ketika itulah semua orang akan cover balik pelajaran termasuk aku??

best nya! ayah n mama akan abes belajar akhir tahun ini dalam sedikit masa lagi. waiting and waiting ; 


masa ayah jemput aku tuisyen petang tadi. ada manusia albino! memang putih gempak lah.. kalah la orang putih agaknya..tadi pergi tukar bateri jap! sekarang jam tu dah mula berpusing ligat.. gerak gerak mengikut budaya nya.. lepas tu pulak pergi econsave beli barang barang sikit tok keperluan lepas dapat je panggilan dari mama suruh beli sirap! then jalan jalan dalam econsave kejap..


balik je rumah nampak mama dan wan kat tangga. borak borak kosong..naik je rumah aku tuju ke tandas. nak mandi! lepas mandi aku ajar pulak wawa sains. pas tu abang buat keje sains yang cikgu ros kasi. non masih guna komputer.. mama baca surat khabar. ayah pulak updates dan scan komputer. sekarang komputer ayah dah okey balik! 


okeyh lah sampai sini dulu..salam



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;