//My Family.
minggu matematik dan sains;
Monday, May 3, 2010 @ 11:07 PM | 1 Talk [s]
guess what! sekolah aku aka tms meneruskan tradisi dengan buat lagi aktiviti untuk sains dan matematik pulak. dan aku terlibat? buat julung julung kalinya. ok, aku mengajar budak budak kecik kat bawah tu darab menggunakan jari! okey..

antara persembahan yang terlibat adalah letupan belon dan gunung berapi. warna pink warnanya sihh.. indah indah..

selain tu, abang dah dapat kedudukan dalam kelas. dan seperti biasa tak dapat diketahui. heh; aku dah install HP scanner tuhh.. okey lah jugak lamanya bukan lah main. dah siap apa lagi. tidur lah.

balik tadi aku tidak menyapa langsung manusia tersebut kerana mengingatkan apa yang dia dah buat. sorri la budak aku taknak cakap dengan kau!

ohh ya; terima kasih chelsea! anda hebat..hehehe( sorila ambik kesempatan nak tulis pasal chelsea ) hahaha; surat ada sampai satu untuk ayah dan satu lagi untuk mama. mama punya seperti biasa datangnya dari kak faezah dan ayah punya lak dari TM.

oklah, setelah memendekkan cerita, dan diringkaskan cerita. ini sahajalah untuk dicoretkan.. selamat malam;

Labels: ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;