//My Family.
cuti sekolah tinggal lagi 4 hari ; && video kartun yang best untuk ditengok!
Wednesday, June 16, 2010 @ 3:18 PM | 0 Talk [s]
apa yang hebat bila hari cuti dah habis?

kita akan mula tengok manusia manusia mula basuh kasut sekolah, siapkan homework yang tak siap, susun buku sekolah bagi yang over excited; basuh beg kalau rajin.. tapi ada tak yang relax je pergi update blog? haha..

sedih pulak bila cuti dah nak habis nikan. kena jumpa balik cikgu cikgu yang suka cakap pasal kita belakang belakang..yang kutuk kutuk kita dan juga kena layan je cikgu tu cakap padahal tak paham satu benda pun; ngek sungguh..

tapi bagi menjelaskan hutang hutang cuti sekolah yang masih tinggal ni kami ada yang dah basuh beg, kasut, siapkan homework dan sebagainya bagi menyenangkan kepala otak sebelum skeolah betul betul nak buka..

disebabkan stori macam tak ada yang menarik nak cerita; kita cerita pasal lauk yang wan masak tadi lagi banyak faedah; nak kasi ayah dan mama jeles bila baca nanti; hehehehhe

tadikan tadikan kami kan makan nasi! ada lauk sambal tempoyak dengan cili uhh; ada lauk ayam sambal; ada keropok lekor untuk sarapan tadi dan paling penting ada kek pisang juga..wan beli kat cikdin kot.. jadi kami sekarang sangat kenyang; hebatnya perasaan kenyang ini!

before aku update blog ni tadi aku download mozilla firefox yang baru..rasanya lama kot bagi aku; 3.6 punya..sekarang dah ada yang 3.6.3 kan?? boleh tahan lah! err berbeza sikit dari yang mula mula aku tengok tadi; dah dapat hasil; lepas ni kena scan komputer ni dengan baik baik supaya virus tak berniat nak tinggal walaupun sekejap..

aku ada jumpa video dalam komputer ni, tak tau sapa download sebab tak ada sapa yang nak mengaku; aku dah tengok dan nampak macam best; aku nak kongsi dengan semua;

marilah tengok ramai ramai; err video ni datang dari facebook ya;


ni yang nombor dua ;

okelah; sampai sini dahulu; nak simpan banyak banyak video baru best; hehe;

semoga terhibur; salam

Labels: , , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;