//My Family.
musim durian kembali !
Sunday, July 18, 2010 @ 11:18 AM | 0 Talk [s]

akhirnya dapat jugak nak update; lepas perah perah kepala. tak tahu jugak nak taip pasal apa..disebabkan tiba tiba sahaja musim durian mula membuah, terbit lah entri untuk hari ini iaitu mengenai buah durian..adalah dalam 3 minggu yang lepas, ayah dan mama bawak balik durian masa baru balik dari uni..ketika dan saat itu, kami kenduri durian! sedap woi !

kemudian durian itu rasanya sungguh bangat enak! tak terkata dah..err tapi ada jugak an yang tak suka durian? tak tahu kenapa. budak kelas aku ada sorang tak suka..pelik pelik!

lebih lebih lagi sekarang!

kat pilah lalu sini durian, lalu sana durian..waahhh! hebat jugak rasanya..dari pelbagai jenis harga..dari rm3 sampai lah paling mahal..tak paham aku..

oke ! nampaknya korang semua kena cari durian cepat! sebab durian bukan selalunya keluar dari pokok tu..lepas ni musim rambutan ke??

baik lah! sampai sini sahaja dulu..

p/s ; tiba tiba aku rasa entry aku sekarang makin bosan !

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;