//My Family.
selamat kembali!
Sunday, July 11, 2010 @ 11:14 PM | 1 Talk [s]
hai hai hai! selamat malam semua! rindu kalian.dah lama tak update kan? sori dan maaf.kerana sedikit sibuk dengan kerja kerja rumah jadi kebanyakan nya kisah sudah basi.. tak ada cerita fresh ke? oh ada! german menang kan? hehehe..makin mahal lah sotong tu..tak mampu nak beli sotong tu nak buat kenduri besar besar kasi satu kampung makan kan? oke mengarut!

cerita pertama;

aku; 
baru balik dari kem ahad lepas..sedap hebat dan best! tak terkata;; haha

nani; 
ada kem di hostel sekolah; tak tau apa perasaan dia sebab tak tanya pun..haha

abg; 
minggu lepas dia ambik exam canang 2..

wawa;
err demam??

hahaha..nampaknya memang tak ada cerita lah kan? sori sori! okelah nampaknya sekolah akan tiba tak lama lagi..selamat malam semua! take care!

p/s; sapa menang ehh tengah malam ni?

Labels: ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;