//My Family.
puasa ke empat dah !
Saturday, August 14, 2010 @ 11:59 PM | 0 Talk [s]
MySpacetiba tiba aku rasa gembira sebab dah pandai guna kanak kanak kecil ini dalam blog ini..jadi sapa sapa nak tahu tanya jelah..tak kisah pun..aku rasa kalau letak kursor kat kanak kanak kecil ni pun dah keluar link dia..kan kan? jadi terus tekan jelah..ngee

MySpaceterima kasih kepada encik yang aku singgah tengok tengok tadi yer..sebab tahu ni pun kan dari kalian semua yang ada guna dan tinggal kan link,,,aligatok !


MySpace 
tapi sekarang aku nak cerita pasal apa yang best tentang buka puasa tadi..banyak betul makanan..dah macam tak ada beza pulak puasa dengan tak kan? pelik dan hairan..

macam yang ayah cakap, bulan puasa ni semua orang patutnya berlumba-lumba nak buat ibadah tapi lagi banyak buat duit kan? ngee..semua orang nak pakai baju baru kan raya nanti..terpaksa lah usaha lebih:)


MySpacejadi marilah kita beramai ramai menukar semua nawaitu kita ramai ramai yer..;-(

p/s ; puasa boleh buat kita kurus ke??kalau yer..nampaknya bertambah slim lah aku..nganga kejap;

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;