//My Family.
musim exam dah bermula
Sunday, October 3, 2010 @ 11:05 AM | 0 Talk [s]
salam kepada semua pembaca,



hari yang indah pada waktu pagi ni, jap aku tengok jam..oke oke masih pagi..so di waktu pagi yang indah ni, tangan dah gatal nak update blog keluarga yang dah lama tak berusik ni..rasanya nak dekat dua minggu gitu kan? abang pun dah habis exam. dan aku dah tunaikan janji nak daftarkan dia nuffnang..padahal baru tadi dia cakap, dia tak tau nak update apa..so nasihat aku..

ko tawakal je la..

ngeee ;p

so the exam akan bermula tak lama lagi..exam yang terakhir untuk nani tahun ini adalah PMR,, dia akan ambik exam pada 5 oktober ni..dan aku hanya boleh ucap. goodluck la weeehh ~

abang dah mula membantai maggi kat dapor..rasanya nak dekat sebungkus dah..dari habes exam sampai sekarang..cuma sekarang dah kurang..

wawa,
dia disahkan demam..dan telah dikejarkan ke klinik..ayat yang betul adalah dibawa klinik untuk check check.. mata besar nani pun dah kecut dah..

tetapi

macam biasa sekolah memang tak kan habes dengan exam ye tak?

18 oktober ni, tms buat exam akhir tahun..oh yeah ! mula cepat, habes cepat..kemudian enjoy before kena study for spm..dalam kurungan~

abang juga di ajar main recorder sekarang, membingitkan jugaklah telinga dengar recorder tu..sakit kepala lorr..i need penyumbat telinga lah..

parents buat homework, macam kami..heee ;p

the realistic one are = they need to do their thesis for the last time, i thought..then they will been here for a couple of week before go for dekan day..also, nani will be sent to school by car..as always..just different person..

oke ! my english is suck ;p

hahaha..

so, apa yang aku pulak tengah buat adalah, download linux, just for fun and for my little experiment just now,,aku gak belum bukak buku untuk study lagi kan?

nampaknya, terpaksa berhenti selepas berkisah kisah dengan apa yang telah dibuat memandangkan exam dah dekat dan aku tak target banyak banyak a..cuma maths and addmaths aku nak A..

so long, tatatititutu ~

p/s ; bilalah aku nak jadi kaya macam pengasas facebook tu? heee ;DD

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;