//My Family.
natural beauty contest
Friday, November 26, 2010 @ 11:11 AM | 0 Talk [s]
hari yang membosankan semakin berlalu dengan aktiviti yang sama setiap hari. kalau nak ikutkan hati, dah lama aku merayau ke seluruh kampung ini dan survey mana mana tempat yang best..contoh? ampang batu kot..HAHA..

then, selain nya, online jelah yang layak. dan tiba tiba aku nampak ada orang bagitahu,

anda di tag!

oke, felt malas nak mampus buat benda ni..tapi dah kena tag, aku kasi jelah satu gambar adik adik yang lain..
before that, nak repeat balik, this is not my blog but us..thanks~

jap jap, aku malas nak bagi syarat syarat contest ya, susah betul nak copypaste, malas aku..


greats! selesai sudah satu perkara..

gambar yang aku nak kasi adalah gambar adik adik aku..memandangkan blog ni bukan personal punya but family, so this picture lah yang aku kasi.


oke done!

salam..

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;