//My Family.
500 BLOG ;
Sunday, December 26, 2010 @ 9:31 PM | 0 Talk [s]


syarat-syarat utama ;

1. letak banner ... DONE

2. tajuk entri : 500 blog dan link ke entri ... DONE

3. tulis serba sedikit mengenai anda dan tujuan jadi blogger ... DONE

assalamualaikum dan salam sejahtera, aku ialah emi, anak sulung bagi blog keluarga ni, kebanyakan entri di dalam blog ni 99% ditaip oleh aku sendiri, dan aku berumur 16 tahun.. 

tujuan jadi blogger sebab cadangan ayah.. pada awalnya, memang ayah yang cadangkan buat blog keluarga supaya senang sekiranya ada member lama ayah atau mama jumpa, hubungan siratulrahim dapat disambung dengan blog ni sebagai penghubung..ayah pernah bercerita, dulu ayah pernah buat laman web semasa kami masih kecil, dan kawan lama mama menghubungi mama semula selepas dah lama tak berjumpa..

selain tu, menjadi blogger kerana memang minat menulis tapi selalunya sekerat jalan sahaja dan akhirnya kertas kertas hilang..blog ini juga beroperasi sebagai penghubung antara saudara mara yang jauh juga selain menjadi tempat kami menceritakan pengalaman yang sangat membawa erti..

dan akhir sekali, aku jadi blogger sebab nak gunakan masa pakai internet ni dengan lebih berfaedah selain daripada bukak facebook dengan twitter semata mata..jadi, tak adalah ayah aku rasa menyesal sangat bayar bil internet ;D

4. tinggalkan url ... DONE

5. paste sekali sahaja... DONE

salam sayang ;
kernaDIA



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;