//My Family.
aku anak jutawan ;)
Sunday, December 19, 2010 @ 1:23 PM | 0 Talk [s]


kaya tak aku ?


aku anak jutawan tau! ngee ;D

dengan alasan tak munasabah, mari aku mula kan cerita ceriti hari ni.. alkisahnya bermula apabila parents aku akan ke bandung minggu lepas, mereka MESTI dan HARUS tukar nilai wang malaysia ke indonesia, lalu, dengan tukaran RM353 ke 1 juta rupiah..dan kamilah anak jutawan ;D

then mereka pun terbang lah naik kapal terbang dari belanda. HAHA ;p macam best kan, bila lah aku boleh terbang kan? shuuuu, menuju ke angkasa, ngee ;(

tapi bagi kami, semua semua tu, kami cumalah seseorang yang tiada duit sebab masih dalam tanggungan, derr.. nanti bila aku dah kaya, aku nak beli malaysia lah, hehehehe..

aku kah ;??

kesian kat aku ;D

HAHA, salam sayang untuk semua,



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;