//My Family.
komplot tipu mesej "ayah kat balai polis" ;)
Wednesday, December 22, 2010 @ 1:43 PM | 4 Talk [s]


daun daun berguguran ;[

selamat tengah hari semua, salam sayang untuk semua, marilah kita menjadi periang sebentar dengan kejayaan aku belajar buat tumblr, ;D

sebelum terlupa dan buat buat terlupa, terima kasih kepada pengunjung, malam ini, akan berusaha untuk berjalan jalan menambah kenalan semula, rasanya lah kan, aku ada masa nak sembang sembang dengan blogger blogger yang lain time cuti ni sahaja, tak lama lagi sekolah nak bukak kan?

tadi, aku pergi tuisyen, so, dah sudah tu, tibe tibe handset mr rai berbunyi, "tet tet" , khusyuk sir tengok phone dia, dan rupa rupanya ARWAH ayah sir rai mintak top-up RM30.. ehh kejap? tak tak bukan, maaf, sebenarnya ada satu komplot nak menipu lah tu..

aku pernah jugak dapat mesej tu, kata ayah ada kat balai polis, padahal ayah aku tengah sedap lazat dan enak dibuai mimpi..cehh;)

ini mesej nya, meh tengok, nanti mana tahu, kamu semua, dapat pulak, ;



Ini ayah Tolong bagi credit mexis 30RM ke nombor baru ayah 0128128046 Ayah lagi ada masalah kat balai Police. ta payah caal sekejap ayah call.

sent; 27 Nov 2010 ;
5.55a.m ;
by; +6285246724596



warna merah untuk kesilapan tukang mesej, derr,ayah aku pun pandai guna shortform laa,,HAHA ;D

nombor phone tersebut, sila ambil perhatian ya, disebabkan minggu lalu parents ada pergi bandung, baru aku perasan yang nombor phone tu dari sana,

dan yang paling penting, tak pernah pulak terjadi, yang ayah aku mintak kredit, kalau terjadi, aku panggil itu SEJARAH..dan yang paling penting, hehe, paling banyak aku pernah top-up hanyalah rm10, dan selalunya aku cuma masukkan rm3..aku kan youth club, HAHA;D dan satu-satunya pemilik nombor youth club di rumah ini..keh keh keh ;p

walau apa apa pun, berhati hati ya semua,

salam sayang ;
theSENGAL



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;