//My Family.
matahari sangat terik macam api oven ;
Sunday, December 26, 2010 @ 5:20 PM | 0 Talk [s]
indahnya suasana ;




the horizontal days ;DD maaf maaf, tak ada makna, cuma suka suki memberi ayat..

selamat tengahari kepada semua, sekarang ni perasaan menggelegak sebab kepanasan, how panas today kan? dah boleh nampak warna pokok tu jadi kuning sebab matahari, semalam elok je, hujan mencurah curah ke bumi betul, sampai aku pun tarik selimut sambung tidur malam tadi, betapa hebatnya suasana semalam ;

selesai sudah mukadimah, kita masuk pula isi isi penting, akhirnya, ladtop ni sampai dengan selamat ke rumah dan aku pun terus online ; the best part are, duit duit mari ke mari. sangat terhebat,

kan bagus panas panas macam ni, aku dapat berenang dalam lautan ais ; HAHA ;D sapa pernah buat? macam iklan kat tv tu? sabun protex ice cool, derr, kalau betul lah, aku pergi sekarang econsave kuala pilah tu, pergi beli sabun tu semata..

oh ya, kalian semua tengok tak anugerah skrin dua hari lepas? not bad lah, tapi macam biasa, iklan sangat banyak sampai aku rasa bosan, lastnya, aku tengok 8tv.. dan tidur..

semalam, banyak betul cerita yang best termasuklah, hindustan yang SRK jadi PRG tu..HAHA ; sangat sweet laa!! kemudian cerita kungfu panda HOLIDAY, dan akhir sekali SHREEK..malam tu tak banyak sangat cerita yang menarik kecuali KM NET MKMF.. ;DD


terjun ;D



saat saat untuk terjun dan mandi, berpeluh betul lah, so long mari mandi, sejukkan badan, kurangkan minum ais ye semua blogger dan pembaca semua,

salam sayang ;
mangkukJIN



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;