//My Family.
award encik umar ;
Tuesday, December 21, 2010 @ 5:08 PM | 0 Talk [s]
oh, sangat panas ;D

boleh tak kalau aku keluar dari kulit? macam telor kat atas tu? derr ; tiba tiba ingat kat pakciktelor ; mesti beliau dah mula mandi kat dalam periuk kan, ngee ;D

oh ya, nampaknya ada orang sudah tag mahu kasi tulis dalam blog kan? rasa rajin nak menulis tapi terlupa pasal tag pulak, sebentar sebentar, aku cari itu orang punya blog,

encik umar ;D

terima kasih kepada encik umar yang memberi, aku pun tadahkan tangan menerima, dengan setinggi tinggi ucapan terima kasih again kerana berbaik hati..

oleh sebab kebaikan hati beliau, marilah semua orang ke blog beliau, jangan malu malu ya, D

err, kepada siapa nak diberi ya ?

marilah semua orang yang singgah, jangan lupa ambik award, sila sila ;


salam sayang ;
hillmie



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;