//My Family.
ole ole dari bandung ; sangat sukaria !
Sunday, December 19, 2010 @ 1:55 PM | 0 Talk [s]
senyum semua ;D


sebagai permulaan, ini adalah encik donald duck! HAHA

mari lihat apa yang kami dapat, sebagai model, aku ambik wawa ya, jadi semua barang yang aku pamerkan adalah milik wawa, yang aku punya, encik donald ni saja, derr;D lawaaa kan..hehe

first thing adalah ,



telekung, wawa punya.. banyak kan bunga bunga dia? HEHE..

second ;






beg, err, sebenarnya aku tak tahu apa kegunaan nya, but lawaa lah, cuma bagi orang yang tak guna beg ni, memang susah sikit, HAHA ;D

secara pembesaran nya, inilah rupanya,

depan ;

belakang ;
kemudian, kami dapat gelang pula ..


lalu, kami dapat baju, ada dua jenis baju, ya, lain lain, satu ada hud satu lagi tak, pape pun, abang dapat dua dua tak ada hud, ;

ada hud

tak ada hud

nampaknya, entri ni macam panjang berjela kan? harap tak ada sapa yang bosan sebab banyak gambar entah apa apa ni, derr,,

semua orang jangan lupa makan tengah hari ya? sudah mahu mula jalan jalan cari kawan ;D

salam sayang untuk semua ;p



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;