//My Family.
encik mouse dodie ;(
Sunday, December 19, 2010 @ 1:39 PM | 0 Talk [s]


salam petang untuk semua, adakah anda semua sudah makan tengah hari? hari ni, wan ku masak sedap sedap dan memang menyelerakan bagi aku yang tak tahu masak ni , derr ;D kantoi !

seperti biasa, aku memang banyak cerita dah nak dekat basi baru nak taip taip masuk dalam blog, apa pasal? sebab aku malas, hehehe ;D

bukan setakat malas, tapi rasa tak ada mood untuk memulakan coretan merapu memandangkan hari ni paneh sengal ; rasa macam nak berendam dalam parit ? ada lagi ke parit? puff ;D





oke, stori untuk entry ini adalah mengenai encik mouse dodie yang pengsan dan sedang tunggu ajal; sori tikus, you suka makan baju i kan, jadi i tak suka u! so, nak seksa? tak adalah, cuma ambil gambar beliau dengan jarak dekat, experience untuk diingati sebab aku yang pegang ekor beliau bawak turun, nanti kalau beliau gerak gerak lagi, dia terus mati dan membusuk..

dan aku letak dekat tepi tangga, macam tak berbaloi kan? aku pun dah tak jumpa tikus tu kat mana dah..rasanya beliau dah selamat ke dunia seterusnya kan? macam cerita ghost whisperer

salam selamat untuk encik tikus,, xoxo

salam sayang ;D



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;