//My Family.
tv3 kaya iklan?
Thursday, December 9, 2010 @ 10:23 PM | 3 Talk [s]


orang lain bukak buku, aku asyik dok depan tv, tengok tenung lawan lawan mata lagi..HAHA, the realistik nya sekarang, tv3 kesayangan itu, sudah menyiarkan rancangan iklan..ceritanya 5minit iklan 15 minit,WOW!!

sangat tidak suka tunggu, lalu, aku pun beralih kasih, secara puratanya, masa yang digunakan untuk menyiarkan cerita TAK MEMUASKAN! apa ni? tolonglah kurangkan iklan, tak pun, buang je terus, ni tak, lebih lebih pulak iklan tu..

sila ambil tindakan cepat cepat, takkan nak kena cari kat internet pulak, semata mata nak ngelakkan iklan yang berlambak kat tv tu?

the contoh paling best, tengok movie yang disiarkan tv3, WOW! excited kalahkan orang tak pernah tengok, lastnya, jalan cerita pun tak paham sebab banyak potong, nak kasi iklan lalu..tibe tibe INTERNET jadi pilihan utama..

harap, ASAP tv3 banyakkan cerita dari iklan! sayang kamu lah tv3!

salam sayang ;p
XOXO..



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;