//My Family.
awal awal dah cuti balik ;(
Thursday, January 6, 2011 @ 12:13 PM | 3 Talk [s]













waktu ni, semua orang sedang sibuk struggle untuk belajar tapi aku dan wawa yang akan ambik exam awam ni masih duduk kat rumah sedang kebosanan. Ini semua atas kesilapan perut. HAHA ;) Menyalahkan perut sebab sakit mintak bermanja manja sebab dah terlalu lama di rumah dan terkejut kena pergi sekolah.

Sebagai balasan, duduk rumah dan memikir masa depan. Malam tadi, ayah hantar aku dan wawa ke klinik dan ambik 4 jenis ubat. Adoi!!! 2 biji ubat setiap satu..dan dua jenis ubat bersaiz besar, HUWAA ;( betapa besarnya saiz ubat ubat itu..

meh tengok ubat bijik tu..



antibiotik ;

cirit birit ;

demam ;

sakit perut ;

aku punya ;





banyak betul ubat tu, rasa macam tak sanggup nak makan, sapa yang suka makan ubat?? Tak ada kan. Kalau sapa yang suka, memang hebat. Paling tak best, doktor suruh habiskan ubat antibiotik tuh. Nampaknya, memang makan ubat je la aku lepas ni. HEHE ;(

untuk minggu ni, hanya cerita ini, tiada yang lain kerana sesungguhnya, sekarang adalah cuti sekolah dan kebanyakkan masa hanya digunakan di sekolah. Memang agak terkejut kejap dengan suasana sekolah..HAHA ; dah biasa bercuti ;DD

oleh itu, semua orang harus menjaga kesihatan dan kebersihan supaya tak keracunan makanan dan dapat pelbagai jenis penyakit.

salam sayang ;
doREmi ;



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;