//My Family.
hujan rahmat berterusan ;
Sunday, January 30, 2011 @ 11:46 PM | 3 Talk [s]




salam rindu kepada semua , betapa rindunya aku kepada blog blog dan facebook facebook dan twitter twitter sekalian , dan akhir sekali kepada pakcik google yang dikasihi , semuanya aku rindu , paling aku rindu mestilah pada keyboard ladtop ni , ngee ~~

bukannya jadual guna tak ada sampai nak kena rebut rebut cuma , tiba tiba aku malas nak pergi duduk hadap komputer ni , entah kenapa entah .. bukannya tak ada idea , BUKAN !! aku ada banyak bahan yang sudah siap siap ada dalam telepon sampai lupa yang phone tak ada memory nak simpan banyak banyak benda..

jadi hari ni, peluang dah ada depan mata nak letak benda basa basi kat semua orang yang sangat rajin dan baik hati datang blog ni tanpa jemu walaupun tahu aku sedang sibuk siapkan homework cikgu kasi yang banyak kat meja lipat tu ;DD



longkang depan rumah dah penuh dengan air hujan yang tak henti henti turun dari pagi ;




sebelah rumah dah penuh dengan air ;(




ikan oh ikan , adakah kamu selamat?



reban ayam juga dah penuh dengan air


depan rumah aku yang hebat ;))



berharap tidak lama lagi hujan akan tamat kerana ketiadaan baju kering menyusahkan aku nak tukar baju ; hope ada baju untuk esok , aminnn ;)

dah 3 hari berturut aku tidur pakai baju panas sekali ;( hai nampak sangat sejuk kan? kenapa lah sejuk sangat ni, tidur ku terlebih lena lah ;DD

salam sayang ;



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;