//My Family.
kisah mellow ;)
Sunday, February 27, 2011 @ 12:59 AM | 2 Talk [s]


salam sayang untuk semua penghuni blog di malam hari ini, kenapa tak tidur lagi ni?? korang semua tak ngantuk ke? HEHE ;)

kali ni, takda lah nak cerita gempak gempak bagai nak rak der, cuma update bagi semua orang tahu saja aktiviti penghuni rumah ni.


budak atas ni adalah wawa, model mellow yang teacher kasi. kononnya nak kasi semua orang terliur bila tengok beliau ni makan, hehe ;


pagi tadi, minum teh lah!! sangat menyedapkan ; kemuadian terus keluar rumah ikut ayah pergi rumah dan mula tengok tv lagi, sampai lah tiba masa untuk jempot non dan pergi kenduri di ulu senaling, pengalaman pahit di sana ialah ; dagingnya sangat sangat keras! liat dan err~ entah apa nak bagi perumpamaan, non cuma cakap ;

kalau baling @ bagi anjing pun, mati

maaflah, kurang dengar apa yang dia cakap, sebab duduk jauh ; makcik sebelah dia cuma sengih sengih tayang gigi, nak buat macam mana kan, daging nya memang keras sikit banyak ;DD


masa sedang tunggu non habis tuisyen tadi, aku tengok ada seorang pakcik ni sedang makan, kerana terlampau berminat, aku pun ambik gambar, tak tau kenapa ;)


lagi, ayah cakap pasal kedai runcit kat depan ni, kedainya kecil saja tapi dia ambik banyak betul barang runcit ; macam dia ada stor tersembunyi dalam kedai pulak, tapi rasanya ramai tau yang kedai dia memang diminati ramai untuk membeli belah dan membeli barang runcit. 



lalu, ini pula gambar pokok depan rumah ayah, saja menggatal takda aktiviti ; mungkin memang habit suka menekan kamera agaknya ;)

and lastly ;


sila tekan untuk lebih lebih lebih jelas ;

nampak tak tu? itu dipanggil rumah terapung ;) HEHE ; akibat hujan lebat awal yang lalu, itulah jadinya ; semoga semua terhibur ;(

selamat malam untuk semua ;

salam sayang ;))



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;