//My Family.
tuisyen yang ditaja sepenuhnya oleh GPMS ;)
Sunday, February 13, 2011 @ 1:18 AM | 0 Talk [s]


selamat malam @ pagi semua ;)

tuisyen sekarang dah keliling pinggang, dengan macam macam kerja rumah yang berlambak-lambak lagi, cikgu ni ingat aku takda keje lain ke? manjang bagi homework je,;DD

last week, untuk budak budak SPM cikgu buka tawaran untuk 5orang tuisyen di bawah tajaan GPMS, dalam hati niat macam nak saja, HAHA ;) bila pikir balik, taknaklah. dengan kelas aku habis pukul 3.10pm, nak berkejar pergi makan dan terus berlari ke kelas sebelah tengah hari buta, ouh teringat kenikmatan tidur di atas katil sambil menonton tv dan makan sedap sedap dan keselesaan lepas mandi after pulang dari sekolah. 

Lagipun, mama aku cakap, cukuplah tuisyen tu, karang pening pulak kepala banyak cikgu, banyak benda lain aku nak tumpu ;)) HAHA ;(

dengan menonton tv lagi; derr ;(

lain lain untuk menceritakan tentang keadaan sekolah bulan dua ni, aku cuma dapat tengok budak budak form 1 yang selekeh dan serabai ;) dengan tak pakai minyak rambut lagi, berambut panjang lagi, derr ; geli lah!!

wawa pulak dah dapat rekod dia ; baru je ambik tadi ; tuisyen masih lagi banyak menanti ; semangat study takda lagi sebab penat ;(

wawa dah rajin ;) non asyik siapkan homework sahaja ;abang pun sama ;

sampai sini saja ;

jumpa lagi ; salam sayang ;

p/s ; selamat menyambut maulidur rasul 15 feb ini ;DD



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;