//My Family.
jom main rindu rindu ;)
Tuesday, March 15, 2011 @ 1:28 PM | 0 Talk [s]

selamat tengahari dan assalamualaikum kepada semua blogger blogger ;

sedap tak cuti sekarang? AHAHA ;) seminggu tau! sapa tak suka? aku bertambah tambah lah suka. rindu betul nak sign in kat blogger ni, gara gara modem internet terbakar sebab terlalu lama guna, KEBABOOM ~~

eh, takda lah sampai macam tu, tapi lebih kurang lah, 

rindu sungguh nak cerita ceriti. Gambar gambar yang dah lama ambik pun dah jadi tepu ;(

mari lihat gambar kami semua ;)

dalam kereta, sedang candid candid ~
miss wawa ;)
mama serta wawa ;)
miss non ;)
modelis ;)
bakal model dunia ;)
taraf world punya !!

penat betul tengok gambar jekan, sekarang ni, wawa dan abang ada di SK TALANG, wawa ada program motivasi dan abang fasilitator tak berbayar ;) AHAHA ~~

huha huha ; rindoo wawa ; mahu pelok ;) kah3 ~~

pape pun, kerja rumah dah half siap, sepatotnya kejap lagi, aku pergi tuisyen rai tapi rasa malas menebal, jadi aku pun ponteng! maybe aku boleh guna masa masa kosong ni dengan siapkan homework dan hantar emel pada cikgu mazri ~

terima kasih banyak banyak kepada maklong aku yang baik baik baik hati kasi JUS PHYSICS untuk aku dan nani, maybe benda tu akan membantu 99% dalam exam nanti, nota noti dia pun ringkas ringkas, ouh! terima kasih, nak? mintak lah dekat maklong u ~ keh3! 

maaf, aku memang kedekut!

anyway, aku dah install anti-virus baru untuk ladtop ni, dan hasilnya license setahun! huha! jangan dengki~



okelah, sudah puas hati dapat update blog cinta pengarang jantung menteri hati sayang ni, ouh ya, ayah dan ayah dan ayah sudah pergi ke terengganu, ada kursus! dan juga ayah buat satu blog untuk sekolah kebangsaan sungai sampo, tengoklah, mana tahu korang semua pernah sekolah sana. tapi belum update sangat sangat lagi. nanti aku cakap dekat ayah suruh update hari hari ~

oh ya ; sila dengar ; aku nak kasi amaran keras kepada sesiapa yang terasa, bebas dan tidak mention nama sesiapa :

JANGAN MEMPERGUNAKAN KELUARGA AKU UNTUK KESENANGAN KAU!! AKU TAK SUKA! keluarga aku bukannya manusia yang kau boleh suruh suruh nak buat ini nak buat itu, kalau nak sangat carilah pemandu! KELUARGA aku bukan bibik tak bergaji. sebelum aku jeling jeling SINIS kat kau sampai kau rasa bengang, baik kau hentikan. terima kasih ~
ayat ni memang kurang senang untuk dibaca, tapi aku dah tak tahan~~ dipergunakan~

salam sayang untuk semua ;
theWRITER ~



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;