//My Family.
anak dah lahir ;)
Friday, June 10, 2011 @ 2:04 PM | 0 Talk [s]
sangat sweet ;D

eh eh ; hai hai!

anak angsa sudah lahir, semalam ada 2 ekor, sekarang dah masuk 3, ada lagi sekor baru lahir tadi. sangat gembira. aku pulak yang lebih, kan wawa? hahaha

lala lili tu asyik nak bising je, rindu wawa kot. hehehe.. bila wawa ada diam lah sikit dia tuh!

jom tengok dia ;












tengok tu, comel kan? hehe. kau ada? hahaha.. kalau ada, kita sainglah;

sorang tu pemalu, sorang lagi asyik nak keluar je. rasa nak cubit je pipi dia. eh? ada pipi ke,, haha.

yang lagi sekor, aku nak kasi nama lulu. hehehe.. wan kata, lulu tu baru je lahir, still lembut lagi. nanti dia dah keras sikit, aku capture capture kau semua tengok, oke?

okelah. tamat sampai di sini. love you guys!

salam.



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;