//My Family.
ubi ketuk keladi yang lazat macam COKELAT ;
Sunday, July 10, 2011 @ 2:22 PM | 0 Talk [s]



assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua pembaca dan kawan kawan blog ini, 

rindu dan sayang untuk semua, serius gila gila lah dah lama tak update, rasa macam rindu je saat saat nak tulis macam macam, celoteh tanpa mengira KESALAHAN TATABAHASA dan tanpa memberi markah bagi setiap ayat, hahhaha..

semalam dan pagi tadi;

aku makan ubi ketuk goreng,
sedap wei! bila makan tu, memang rasa kenyang lah. ada rasa manis dan sedap plus lazat.





 this one gambar bila aku dah potong setengah, macam jejari kentang, cuma lebih besar dan padat je,


gambar ni pulak, sebelum digoreng punya, nampak segar betul kan.


jadi secara konklusinya, aku rasa makanan ni memang sedap, sebab aku rasa ni first time bagi aku untuk makan benda benda macam ni, ;(

lagipun bila lagi nak makan benda cam ni kan.

hehehe.

okelah, sampai sini sahaja, salam sayang,.



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;