//My Family.
Hai semua!
Wednesday, November 30, 2011 @ 6:26 PM | 0 Talk [s]
hehe, Assalamualaikum semua,

dulu, kan ada satu post, aku lupa gila nak letak gambar cake for nani's birthday, so, aku repay dalam post yang nilah yer..kucchi kuchii, jgn marah ya ~~



&& birthday wawa..

as because, birthday wawa terjatuh sama dengan masa aku mula exam, lambat punya ceritalah ya, agak macam basi sikitlah cerita ni. ngee~~

&& tuan punya birthday ada gak gambar dia, cuma.....kurang elok untuk di post, maap lah yer, next year, baru amek sekali dengan dia ya..







aku rasa rasa ni cheese cake, kalau tak silap.. heee

macam pelik semua yang aku post, aku sendiri tak tahu. macam hampeh lah pulak...



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;