//My Family.
kenangan yang campur aduk macam gulai .
Sunday, December 25, 2011 @ 11:05 AM | 5 Talk [s]
assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua! selamat pagi! hehehe. da makan lom? 

di pagi yang indah ni, ak nak cakap, senarnya cerita. last week, kitorang satu famili pergi bukit tinggi, indonesia. TAPI dimaklumkan, tak best sebab balik je cirit birit sampai asyik carik toilet je. kau ingat sedap? fuhh, menangkap jerr..

ingatkan, balik sana nak selesaikan LESENMESEN tu, pastu ENJOY LEBIH dan lainlain.. penyakit ganggu, hilang selera..

pape pn, SYUKURSYUKUR sebab, dah SIHATMIHAT, dan boleh teruskan hidup.. 

TAKNAK story pasal INDON, aku nak story pasal kenduri jelah boleh, hahaha. Gambar  indon tu dah ada, tapi dalam komputer mama, pendrive dah rosak. So, nanti lah ak cerita..Anyway lepas balik je dari tempat tu, wan aku buat kenduri doa selamat.

sayang ehh sebab aku kena LEPAK dalam bilik sebab sakit perut. HUHUHU.. Tapi bunyi luar bilik sumpah meriah aku dengar. Dah lah rugi tak dapat join kenduri tu, aku taknak jejak indon lagi dah, tu first dan last forever. hahhhahahaha..

Oke, sampai sini sahaja dulu, goodbyebye, Assalamualaikum.




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;