//My Family.
semalam punya cerita ;DD
Wednesday, December 28, 2011 @ 1:19 PM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum, dan salam sejahtera.;)

Disebabkan gambar gambar INDON tu tak habis habis lagi dapat penuh, so kita update benda lain dululah yer. hehehehe ;D


semalam, mama aku belikan jagung. so on, semua orang makan jagung dan sangat sedap.!!
kalau aku tak silap, mama beli dengan sapa entah, guru sekolah dia jugak kalau tak silap.

ehh, aku ada cakap tak parents aku dapat pindah sekolah? mengajar sekolah lain,
di SK Padang Lebar dengan SK Yamtuan Antah.


looks! longgokan rambutan yang terlalu banyak, tapi hanya untuk sekejap sahaja sebab, lepas tu maklong aku ada balik, dan bungkus dalam 2 guni, dan bawak ke bangi balik. ;DD 

tapi tak rasa apa apa pun sebab, ada banyak lagi yang kat atas pokok tu, hahaha




walaubagaimanapun, ada orang cakap kat aku, kalau nak yang manis punya, kena ambik yang kuning ada pink pink sikit. macam kat atas ni. tak tahulah betul ke tak. ;DDD


kemudian, ada buah manggis dan dokong kalau tak silap. banyak betul buah sampai aku sendiri tak kenal, hahahaha



buah manggis yang dah dibuka dan aku lah makan.



buah copu pun dah oren, memang sedap makan begitu sahaja ;)




last to go, aku terjumpa benda ni masa rayau rayau cari bahan nak tulis dalam blog, teringat dulu aku suka petik mende alah ni pastu tumbuk buat main. hahahahaha ;)


selain daripada tu, aku penat betul lah. 
semalam, tiba tiba aku terasa BOSAN yang amat ehh pulak duk rumah tak buat apa. 
&& tersedar yang aku dah tak sekola lagi tahun depan,

dan pagi tadi bila aku bangun, aku terasa, dalam masa 24 jam ni aku nak buat apa? selain makan tidur dan mandi? DUSHH! nampaknya. kalau ujian komputer ni tak bergerakgerak jugak

aku keje jelah, bapak bosan tak buat apa, dah poket pun keringmering ni. hahahaha

so, esok, jumpa auntyuncle tu, tanya bila boleh buat dan last, tanya kalau ese kojo ado effect apoapo kek amek lesen ko? 

hahahha ;DD

duit duit, turunlah dari langit ;))))

sampai sini dulu, assalamualaikum.

ehh sekejap, nak cakap ni, ese ni penulis blog PEREMPUAN yer, ada ke patut tulis dekat shoutbox nak besar kan mende alah tu, HANG TAK BETUL KA?



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;