//My Family.
Assalamualaikum, ;))
Thursday, January 26, 2012 @ 6:04 PM | 0 Talk [s]
Assalamualaikum semua. dan salam sejahtera.

Haha, percaya tak sekarang aku tengah update blog dari perak? grrr~

Gila cool, sebab sekarang aku ada dekat UTP, Perak, dalam library, dengan Hanis, Atiqah && Zhidah. Semua layan facebook, hehehe. Start pagi tadi aku dah mula kelas Pre-Calculus, Alhamdulillah, lebih kurang dengan AddMaths, 88% !! dan hehehe, balik rumah nanti, aku nak pergi cari buku rujukan AddMaths balik, dan REVISION baliklah maknanya. Ada Function, Log, Trigono && dll.

First first lecture ni, aku dah ada homework, esok hantar. ;))

Walau apa apa pun, sayang gila sebab ladtop tak dapat connect dengan wayar cabel internet yang ada dalam bilik tu, dapat detect je..sangat sedih!

Lain lain, tadi aku baru je bayar buku latihan Pre Calculus, RM25, yes! duit terbang ;(

After all, sok ada kelas lagi ;) Till now, Assalamualaikum.



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;