//My Family.
story untuk pagi ni ;p
Tuesday, April 24, 2012 @ 10:05 AM | 0 Talk [s]
Assalamualaikum semua,

1st of all, sory to noni, ak lom ad masa nk tukar password blog ni so, ak leh bagi kau, haha. ak OTW nk buat k, Malam ni ak msg ko password dia. Jangan kau off phone lagi sudah lah..

anyway, ak akan habis exam 9 may nanti. :D tapi exam untuk whole uni, ak habis 15 may, so ak tak tahu tarikh mana satu aku akan balik, tapi rasanya 9 may kot..



second, hehe,

aku ada kat IRC sekarang, dekat CH ada may intake untuk masuk UTP, wahh, gudluck untuk semua, kalau interview ni buat elok elok, InsyaAllah dapat punya lah, ramai kot, ak tengok yang datang. Bila tengok dorang semua pakai smart smart, lawa lawa, teringat lak yang aku ada pakai baju kurung masa interview kat sini. Haha..

Lain lain, err..aku hari hari makan ayam,,huhu..Tak ada duit yang mencukupi nak beli ikan yang mahal. hehe. Tengoklah bila aku dah balik rumah nanti, aku pandang sebelah mata je ayam ayam kat rumah.. Ehh, tapi ada je kot aku makan ayam kat sini, sebulan adalah 2 ke 3 kali aku makan, karang aku lupa pulak rasa ikan, susah pulak.. :)

Ada sorang kawan aku yang rapat jugaklah kat sini dah keluar, so goodluck tok kawan aku tu!

Lain lain, assignment aku dah siap,, perghh! bapak stress masa mula mula aku senaraikan keje nak kena siapkan. Sekarang dah habis, lega sikit.. Sekarang ni, aku memang kena study je lagi yang tinggal, SLIDE SLIDE lecture memang membantu aku betul kat sini, BUKU yang tebal tu, aku tak sanggup nak baca, HAHA..tapi mungkin nanti, adalah aku akan buka buka sikit..sebab tak 100% ada kat dalam slide tu betul..TYPO dia banyak kott~~

Tapi pape pun aku dengar kebanyakan uni lain dah start nak exam, hehe.. K lah, out dah ni.. byebye

Assalamualaikum...



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;