//My Family.
bahu semakin ringan ~~
Saturday, November 24, 2012 @ 11:12 PM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum .

Sekarang beban semakin terasa ringan dengan semua benda dah nak settle . Kebanyakan semua benda dah settle dalam this week jugak . Syukur betul . Now , there are still left , which I need to settle down before this Monday such as my Video Ohsem Report and Essay ( 6 more to go ) and not to forget my thinking skills group project also . Ganbatte !!!

Then , after all of them . Lastly , I need to compile those in my profile report . Jyeahh . Getting more excited now . So for the finally , I will just need to do my revisions for my this course .

Tak sabar nak cuti macam budak budak ni . In term of my friends . Haha , adik adik aku yang dok ngadap lappy , main game , ber-facebook , ber-blog tu , aku tak heran punn . Sebab , aku dah lalui jugak cuti macam dorang tu kan . Take note that siblings yang tak exam tuu .

Tak lama lagi , masuk pulak bulan disember . Cepat jugak masa berlalu kan . Hm , still waiting what will be in my future later .

Oh semalam , aku dah hantar poster untuk english project aku , dan dah ambik dah tadi . Boleh tahan . Dah done lagi satu kerja . Sekarang aku tak tension sangat nak buat apa apa macam sems sems lepas  . Sebab dah ada pengalaman lah kott . Banyak benda kerja aku siap ikut flow yang smooth gila . Thanks luck ~~

So long , nak tido . Assalamualaikum .



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;