//My Family.
kepenatan pagi .
Saturday, November 24, 2012 @ 1:41 AM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum dan salam sejahtera .

Selamat pagi semua ? Aku tak tido lagi sebab tengah tunggu baju aku kering . Hehehe , banyak gila aku basuh baju harini . Thanks to machine . Without you , I may die without any more shirts left in my room . Hahahhaa .

btw, Tadi aku baru je habis design untuk poster english aku . Dah hantar kat kedai jugak . InsyaAllah , esok dah boleh ambik dah . Dah siap satu tugasan lagi . Syukur syukur .

Sekarang ni ada lebih kurang nak siapkan 4 - 5 lagi kerja , contoh nya essay essay yang adalah lebih kurang 10 . Hahaha . Penat nak pikir . Ada report , ada 2 profile kena siapkan . Kena study untuk course aku lagi . jyeahhh ! Tapi kebanyakan kerja lain dah siap .

Otak pun dah rasa ringan , beban dah kurang , dah boleh start study untuk exam nanti .

So long , rasanya baju aku dah kering . byebye.

Assalamualaikum



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;