//My Family.
Random Notes ^^
Tuesday, November 20, 2012 @ 4:53 PM | 0 Talk [s]
Assalamualaikum dan salam sejahtera . Hai semua termasuk famili sekalian .

After all , aku takde benda penting pun nak taip kat sini tapi aku saja saja nak post kat sini memandangkan kalau aku cakap sendiri , aku sure aku akan meletup dengan segala gunung berapi pun meletup sekali , saja nak belagak kejap .

Walau bagaimanapun , post ni sebenarnya penting bagi orang tertentu dan tak penting orang yang tak ada kena mengena . Maaf bagi orang yang aku sendiri tak kenal . Ni post untuk orang yang dikenali sebenarnya :)

So , the note that I want to tell here is :-

Dear my beloved whoever you are , who has wrote to your own blog about someone that you should not write about , delete it right now before I slap you with my own hand . & untuk pengetahuan anda sebagai amaran , thanks to me , I have the copy for that bad attitude and stupid and useless writer's post . 

Nak tengok sample ? Oh , that will be too harsh for you , kan . Oh , takpe takpe , aku bagi kau tengok sikit lahh k , Kenal ? Cool .



For now , Good Luck whoever you are ~~

So bad , I can't write mean and evil sentences for you dear .

p/s :- Jgn lupa , kalau bukan dari duit "the person yang kau kutuk tu" , maggi pun belum tentu kau mampu beli . Jangan nak belagak sangat lah .

* * * * *

by the way , hai buat semua pembaca sekalian , dan goodluck for my sister yang tengah spm , buat jelah leklok yer . 

kat sini manjang hujan , sejukk wooo ... tapi okey lah banyak jugak kerja yang dah siap sebab best buat kerja hujan hujan . Tidur pun best hujan hujan . Nampak tak kehebatan hujan dalam membantu pihak yang lain buat kerja >,<



Tapi yang paling penting , aku sayang encik google yang sayang aku jugak :) k lah , aku pun dah start mengarut . Tapi yang paling penting , aku dah buat 70% of my works , haha , awesome gila .

sampai di sini dahulu . byebye .

Bai bai dan Assalamualaikum :)



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;