//My Family.
semangat yang berkobar kobar :)
Thursday, November 22, 2012 @ 8:06 PM | 0 Talk [s]
Assalamualaikum buat semua . Hai hai :)

Selamat petang semua . Hari ni aku berniat nak buat banyak benda and stay up sampai siap kerja aku . InsyaAllah lah kan . Tapi kalau dapat siapkan memang dah cukup bagus pe .

So , kepada semua yang tengah online jugak tu . Buat kerja elok elok lah ye .

Tak lama lagi , aku ada test dan final test lambat sikit . fuhhhh ~~

Pagi tadi aku ada replacement class untuk thinking skills . Tapi kitorang cuma bincang pasal project group je . Then aku beransur ke Programming Lab dengan hana , mnaz, & syimir .

Sampai lab , konon konon buat program . Then , hantar kat tutor , kira macam assignment jugak lah . Selesai semua tu , g lunch dengan hana kat cafe . Belikan sekali makanan untuk si meen yang tengah sakit . Semoga beliau cepat sihat lah yer .

Sekarang kat facebook dok cerita pasal nak boikot mcD , aku pulak scroll laju laju , bosan betul . Dulu pun banyak benda camtu , tapi lastnya ramai je yang makan . Trolollolololo .

Malam ni , ada discussion dengan english project group pulak . Jyeahh ! Semangat ! >,<


Sebagai tanda semangat dan penutup cerita , oh takdo cerita pun . Baca elok elok lah ye .

Good bye bye . Assalamualaikum ^^v



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;