//My Family.
A Way To Think :)
Wednesday, December 26, 2012 @ 4:57 PM | 0 Talk [s]

"I have not failed. I've just just found 10,000 ways that won't work."
-Thomas A. Edison


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. ^^

Hai, sekarang aku update dari Perak, Malaysia. Baru je balik dari rumah tersayang. :) Aku balik balik tengok cik rumate takde. Gi IRC kot. She love go to IRC more than me. I just love to stay in my room and do my thing without any gangguan dari others. 

Aku sampai sini dalam pukul 3.30 pm tadi dan sekarang aku nak berehat sebelum start balik bukak slide untuk buat revision dan lain lain. Rasa malas memang ada sebab dah excited nak balik rumah semula. Hahahahha :P

Papepun, aku dah buat persediaan. Tinggal lagi sikit nak habiskan sebleum rasa nak semangat tidur. :3

Papepun, Merry Christmas and Happy New Year 2013 :D

btw, Ayat kat atas tu jumpa kat google. Kepada sesiapa sahaja yang rasa nak baca. Dipersilakan. After all, Kita tak gagal lagi, cuma belum jumpa cara yang betul je nak jadi yang lebih bagus dan tak jumpa lagi jalan yang membolehkan kita jadi berjaya dan kaya raya. Hahaha. So Good Luck and Study Smart & Hard :)

Assalamualaikum.




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;