//My Family.
19 January 2013
Saturday, January 19, 2013 @ 8:41 PM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)

Well this post is special for si anon. Just wanna say, goodluck man! <act girl>
So, nasihat?
Hahaha , jgn buat lawak, takde kemakna nya nak bagi nasihat bagai kat kau. Pandai2 nak hiduplah kn ^^

btw, kalau aku , ak nak bagi kau satu benda best punya , nah ambik * hulur


Hahaha , sebenarnya ayat ni lawak , tapi sangat sangat sangat bermakna. <if u knw wht i mean>

Tiap tiap ayat kat atas tu, semua dah kena reserve oleh certain certain person yang sangat membantu aku menuju kejayaan hari ni, ya tak? Kalau tak sbb kau suka merendah2 kan keupayaan aku, kalau tak sbb kau gelak kn aku masa hari tu, kalau tak kau tlg byr yuran/duit mkn, kalau tak kau suh aku duduk di takuk yg sama, kalau tak kau yg nak pilih jalan hidup aku, kalau tak kau paksa aku ambik apa yg kau nak dan etc.

Erghh byk sgt nak sebut. Tapi byk jugak bnda buruk sebenarnya, Hahaha. Dunno why, tapi kadang kadang dendam tolong kau jd kuat & let you move forward man. Tapi pape pn, terima kasih lah. Haha, hasil kedegilan + kasih syg + kebencian + kemarahan + annoying kat kau tu , hidup aku move forward smoothly je.

So, always remember them, or else you die. Hahaha.

So long, byebye.

p/s :- erghh! aku marah betul dgn budak singai yg tak reti reti nak bayar duit buku ni . Kau cari aku kat pdg msyr je lahh. Nnty ak tnggu kau . Hahhaha . -,-



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;