//My Family.
January 26, 2013
Saturday, January 26, 2013 @ 1:43 PM | 0 Talk [s]

Wallahh , Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

Sekarang, aku kat bilik tengah download cerita dengan internet yang sangat laju [sebab dak utp ramai balik]
Tak lama lg cerita ni dah nak habis download. Aku semangat nak buat benda lain pulak dah. Kesian lappy :P

Even ramai yg cuti, aku rasa utp macam ramai je org lagi. Tak de punn sunyi, malam pun sama je bising -,- Tapi kurg sikit lah, aku pulak duk makan je dalam bilik ni. Bila tak buat apa, tak ada kelas, lagi cepat aku lapar. Dah lah aku rasa kurang rajin nak gerak. Nasib je ada roti ! Biskut! && Lain lain untuk mengenyangkan perut aku yang aku rasa tak adalah besar mana.

Ishh , mesti rumah sunyi gila sekarang sebab dah kurang orang, Ahhh ! rinduu katil besar :3 Boleh jugak aku geguling, erghh , hidup tak selalunya indah. Haahah 

Takpe takpe, aku dah nak dekat dengan cuti 4bulan dah ni. :) hhaha.

k ahh, aku nak buat sikit benda, so long this year feel nicer than other year. :) The lecturers also. Just sometimes I am gonna be more boring when they talked about nonsense in class, oh please. Anyway, this sems will be the best and awesome. ^^

#np : RedFm :)

Gonna go. byebye. Missing the katilll and FREEEE foodsss :'( 




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;