//My Family.
Tanpa Rahim
Friday, January 25, 2013 @ 1:26 PM | 0 Talk [s]

yeahhh! Assalamualaikum. :)

Di pagi yang indah dan permai ni. Nak pulak aku cerita pasal apa yg aku baru je baca kat Kosmo Online tadi. Pabila tak do kerja, mencari lah aku sumber bacaan kat internet. 

Aku baru tau yang ada je wanita di dunia ni dilahirkan tanpa rahim. Oh lupa, aku baca bahagian kesihatan. Seronok ahh jugak baca pasal benda yang aku tak tau kan, 

So, this lucky woman dapat her rahim oleh seorang penderma. Dari dulu dia memang tak pernah kena haid, so now, she go through it. Awesome gila. 

Doktor doktor tu kata, pembedahan itu akan dikira berjaya kalau dia dapat melahirkan anak nanti. Wahh, so aku dah tak sabar nak tau kalau2 dia dapat baby yang super duper comel kan. :3

Ohh, sekarang aku tengah dukk sorang melepak dalam bilik sambil mendownload cerita maklong pulak. Wahhh, 1st time aku jumpa Korean Drama lebih 25++ episodes. Tapi pape pun aku rasa seronok pulak download sebab internet awesome gila nak mampus. Erghh, what a life~~

So long see you soonnn~ 

CNY, nak balikkkkkkkkkkk :P

byebye.



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;