//My Family.
saat saat bahagia :)
Monday, March 25, 2013 @ 12:00 AM | 0 Talk [s]

assalamualaikum dan salam sejahtera.

malam ni dah nak semakin berlalu dan menunjukkan tiba nya waktu untuk tidur. Tp atas sebab sebab trtentu, maka, malam ni tidur sedikit lewat. Hahaha. Takpe, kejap lagi tdur lepas je aku habis tulis kat blog ni pasal benda baru kat sini.

Alhamdulillah, benda2 semua berlaku dengan jayanya. Haha. Miss the home already. Bila lah aku bleh balik ni. Non dah balik dah. Aku je yang trperangkap kat bumi Tronoh ni. lols.

sekarang aku guna tulisan yang sama dengan tulisan programming aku. Haha. Macam menarik minat aku nak guna. seronok jugak guna, macam kemas je. Sekarang macam aku dah start belajar banyak benda ke arah course aku yang sebenar. Takdelah aku belajar benda benda yang aku takpaham kenapa aku kena belajar tu. Hahhaa.

btw, aku dengar dengar gak, budak2 SPM'12 dah dapat result. haha. tahniah lah ye. Non pun dah dapat result kan. Haha. not so sure berapa dia dapat. Boleh tny pada dia sndiri nanti okayy.

klah, out dlu. byebye.



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;