//My Family.
hello worldd ~
Monday, April 1, 2013 @ 12:55 AM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua.

well, aku dgr haritu budak budak sekolah cuti kan. selamat bercuti . hahhaha

so, the story yang konon konon hot aku nak citer, takde pun. saje nak bajet hot update citer. so, skrg aku dgr utp nak tukar balik trisems the duasems balik. baguslah tu, lama lagilah aku nak habis nmpaknya. lols.

lain lain. haritu dr m datang sini, bagi nasihat semua bagai. memang banyak lah juga nasihat dia yg bagus2. boleh jadi kan pedoman. lain lain, takdelah pulak. rasa tak sabar nak balik je. hahhaha. aminn. dapatlah aku balik harapnya.

so long, dah taktau nak tulis apa. dah ngantuk, mau tidor. selamat malam ya semua2. 

salam.



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;