//My Family.
selamat petang :)
Tuesday, May 28, 2013 @ 4:32 PM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum
Selamat petang saudara saudari semua ,
Di petang yang terang mengalahkan cahaya lampu harini.

Sekarang, aku sedang seronok seronok sekejap tengah pikir nak buat pasal apa untuk kerja lab aku. Nak guna untuk blaja next wekk. This sem is the exciting sem sebab aku belajar banyak benda best. Sort of, aku macam dah paham sikit function some of html, xhtml. 

As promise, masa aku cuti nanti, aku ajar kau ya wawa benda benda ni.. ^^
Sebenarnya, aku takda benda sangat nak tulis harini.
hmm, aku cerita apa yang aku belajar untuk sem ni.

Sem ni, aku belajar 5 subjects + 1 Co-Q.
&& good to say, kelas aku semua pagi, Alhamdulillah, takde pun sampai malam, petang pun kadang kadang tak sampai. Lecture aku Isnin sampai Rabu je. Khamis Jumaat ada lab je, satu dua macam tu.

Salah satu subjek aku, aku kena buat homepage aku sendiri using html, xhtml, javascript, css etc. gabung all of them as a team. group aku nk buat page for shopping online. Jual baju macam tu. Masih lagi dalam perancangan dan pembelajaran.

Other than that, aku akan still guna C++ untuk buat program rasanya, DCN pn aku belajar pasal networking, ada lah skit ada bayang macam SPM dulu. sikitlah...


Sedang sedang menaip ni, mulut aku tengah duk syok kunyah biskut.. Lapar kott.
Apa apa pun, Alhamdulillah, segala perancangan masih lagi smoothly :)
So long, byebye ^^





Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;