//My Family.
So I call this Awesome Wednesday :)
Wednesday, June 26, 2013 @ 5:17 PM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum buat kekasih semua, bhahhaa.

SO, wassup babeyhh, Are you okayy? Somehow, jerebu was bad yesterday and alhamdulillah, very lucky, became more stable. Knon konon nak dapat cuti lah kan, tapi cano, dah elok plak dulu. Hahaha.


The best day ever lah jugak, sbab mata dah tak serabut mcm mula2 dia start kat perak ni. 
Other than that, I am gonna have a 4days holiday for my mid-sem break. Yeah, pretty cool after long week and long month does not coming back to my beloved hometown.  

Yoshhh, guess what, for this sems, I am gonna fasting at Perak again. huwaaaaaaa. How can ! Bosan kot, damnn. Maybe, maybe lah kan, ada masa nanti balik jugak if ada masa nak pose kat rumah. Janji gn non pun, cuti mid-sem aku tak cover. ciss. so what to do. just accept and crying. haha

Aku yakin utp tak kejam dgn student dy. maybe , before raya, beliau bagi cuti lama ckit nanti.  :) hopefully.

Lain lain dan maka jayanya. I love the awesome day. ^^



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;