//My Family.
Hi October
Tuesday, October 1, 2013 @ 3:03 PM | 0 Talk [s]

Assalamualaikum && salam tengahari.

Yo! Haha, selamat masuk ke bulan Oktober, harapnya lebih baik dari bulan sebelumnya.

PMR ; Selamat menjawab Peperiksaan Menengah Rendah kepada adikku, abang. Good Luck. Esok kan mulanya?

Selamat Hari Raya Haji/Korban ; Semoga hangpa semua ada berkorban, janji niat biar ikhlas, jangan nak menunjuk nunjuk pulak - hilang makna nak berkorban woii!

Selamat Bercuti ; Buat sahabat satu batch aku lah. Hahaha. Kau orang semua gi belajar sana. :)

Selesai susah ucapan, meh go on with aktiviti. Harini wan masak kari ketammmm, mmg sedap kau aku cakap. Alhamdulillah. Kenyang dah, saja nak show off dekat wawa. Hahaha.

Selasa ni, non balik untuk raya haji, mungkin maklong akan balik juga. Aku memang ada je kat sini sampai bila tah.

So, ak nak cadangkan sesapa yang minat boleh tengok anime yang aku suka tengok berkali kali ni, 07 ghost. Gila best, Ao No Exorcist, bla bla bla... Aku tak ingat tajuk. Tapi hendaklah ditonton sekiranya anda mempunyai masa lapang sahaja.

Ohhh, aku baru tau yang aku ada emel utp, -,- sangat tak memberangsangkan apabila mereka sesuka hati daftarkan. Tak cantik lah username. Haihhh, sedihh. Tapi takpelah. Asal boleh guna yetak.

Aku nak scroll benda lain pulak, so, byebye,



Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;