//My Family.
i must tell u!
Saturday, April 10, 2010 @ 11:47 PM | 0 Talk [s]
semuanya kerna arwah guruku.. walaupun beliau tak pernah ngajar aku.. tapi aku rasa patut bagitahu walaupun agak lambat kerna aku perlu ikut giliran guna komputer ni..haha lagipun banyak homework nak buat..ok ok ok! kita sambung cerita..

cikgu azizan bin samsu ambia telah kembali ke rahmatullah pada hari rabu yang lepas kalau tak silap.. kerna menghadapi komplikasi jantung.. itulah yang ditulis pada laman web sekolah aku..al-fatihah...rumah beliau kat kampung kubang gajah..tahu tak kat mana? dekat je dengan jambatan..

oh yaa..abang sekarang sangat aktif dengan aktiviti bola takraw nya..entah sejak bila aku pun tak tahu..pagi tadi aku dan ayah serta nani pergi library kuala pilah..meminjam buku! nak jugak guna kad baru renewed ni (padahal dari awal bulan 3 dah renewed baru nak guna)..kasihan betul! tak kisah lah pokok pangkal nya aku dah pun merasmikan kad keahlian tu secara sah..haha macam nikah pulak?! masa sibuk sibuk dah nak balik tu aku ternampak buku latihan lukisan kejuruteraan.. aduh! buku dah limit nak pinjam..takpelah buku yang baru beli aritu tak berbuat lagi..sabar sabar!

aku tengah terpikir macam nak tukar background blog ni..cuma taksempat je lagi... akan diusahakan..warna apa pulak aku nak guna ni?

aku rasa dah ngantuk dan perlukan tidur..salam;

p/s; agk agk sapelah yang akan menang malam ni??n9 atau kedah??

Labels: ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;