//My Family.
tiada tajuk;
Wednesday, April 28, 2010 @ 6:24 PM | 0 Talk [s]
entry untuk hari ini ialah bercampur campur sampai tak tahu nak tulis tajuk apa.. stori pertama mengenai TT.. hari ni semasa balik gan TT nak tau apa dia cakap kat bapak dia?

"ee apasal ayah bawak kereta ni, tak payahlah bawak kereta ni."

pemberitahuan kepada TT, hello TT?? you ingat kami tak pernah naik honda civic ke? mymaklong pun ada ahh! ingat aku kesah? uhh tolonglahh!! takat kereta honda civic tapi yang naik ko dengan bapak ko jer aku tak heran lah..pleaseee! uhh nyampah!moral of the story tolonglah jangan berlagak dengan apa yang kau ada. second aku belum nak pernah hairan lagi dengan apa yang kau try nak tunjuk tunjuk depan aku!!
cerita kedua, pagi tadi aku mendapat hadiah sempena hari minggu bahasa, setelah 4tahun bertapa di sekolah uhh aku menang pulak kuiz bahasa inggeris pulak tuh. aduihh dah la tak sangka.. aku boleh tak dengar nama aku kena panggil. tengah borak borak dengan nadz time tuhh.. last nye member member aku laung laung nama aku "nuran nuran pergi naiklah" aku dengan muka selenge aku terkejut pastu tanya " hah? apa yang aku dah buat" memang memalukan betul.. kena tegur lagi dengan dak laki bomba kelas aku. aiseyh!segan sangat. huwaaa~~ nasib baik buku ring dia lawaa..hahaha;-)

cerita ketiga; wawa dan abang balik lambat hari ni; koko abes pukul 5 tapi mereka sampai dah nak pukul 5.45pm. wahh jauhh sungguh rumah ni dari sekolah. ke mereka sesat balik rumah? entah apa apa; wawa dipaksa cikgunya membersihkan kelas supaya esok takpayah kemas. wahh bijak; tu sumer wawa yang cakap.

cerita keempat; exam mid year akan diadakan pada 18 may hingga 29 may 2010. alkisahnya..

cerita kelima; ada surat datang hari ni; 3 surat mama 1 surat tok ayah; 2 dari tulisan rasanya macam dari kak faezah.. kepada mama...1 dari UTHM kepada mama juga..dan surat ayah dari maybank kard..huwaaa; oklah sampai disini ;

salam ;

Labels: , , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;