//My Family.
beli belah di kedai buku ;
Sunday, May 16, 2010 @ 8:31 AM | 0 Talk [s]
macam pelik pulak tajuk dia. tak kisahlah.. even apa pun tajuknya aku nak cerita pasal apa dimana dan kenapa.. soalan pertama; apa benda sebenarnya aku nak ceritani..semalam lepas je aku habis pergi tuisyen family ku pergi seremban. mama nak pergi kedai buku kat MPH, jusco.. seremban..

dalam kedai tu, (MPH) aku pun rayau rayau cari buku.. rayau rayau terjumpa lagi buku add math.. dah sudah! aku nak beli buku cerita..non pun pergi cari buku. tapi dia dah jumpa dulu buku melayu.. then dia ajak aku pergi cari buku bahasa inggeris pulak. terbalik dengan aku, aku tak jumpa lagi buku bahasa melayu yang dapat tarik minat aku nak beli.. then rayau lagi; abang dan wawa pun dapat beli jugak..ayah pun beli tapi buku ilmiah lahh.. baru nak after.. tapi bila dah buku ilmiah ni, susah sikit nak baca..mama macam biasa english book... so many lorr..dalam 3-4 buah gitu..

kami pergi MPH kat jusco seremban2..senarai buku yang telah dibeli; mama punya aku tak ingat tapi ada satu buku je yang aku ingat, THE BLUE DEVIL..yang lain tak tahu..ayahnya ummm aaaa...tak tahu..heee; aku beli buku twilight cinta baru & i lost my mobile at the mall.. non beli buku versus dengan diary of vimpky kid.. abang beli buku tukar sekolah lagi.. dan wawa beli buku melah melia 4..

abang sekarang dah rajin sikit baca buku..agaknya sebab mph tu tak jual komik conan macam dekat popular kot..haha; so nak taknak baik beli buku cerita kan..

abang minggu lepas ada canang 1..wawa pulak peperiksaan pertengahan tahun..aku dalam perjalanan ke exam pada 24 mei.. non pulak 31 mei..semoga berjaya menjawab pepriksaan; oh ya! mr rai ambil seorang pelajar chinese.. wow! sungguh tak percaya heee;

oklah..sampai sini dahulu ; tata

monolog diri; selamat hari guru kepada ayah dan mama dan semua guru guru di seluruh dunia.. semoga panjang umur dan murah rezeki..; umm sekolahku buat sambutan haru guru 20 mei ni..aku terlibat dengan pendaftaran guru guru..;

Labels: , , , , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;