//My Family.
kesian baby ni!
Friday, May 7, 2010 @ 3:14 PM | 0 Talk [s]
sebenarnya nak letak gambar kat sini sekali tapi kat laman web kosmo tak ada pulak, so hanya boleh cerita sahajalah..

wan beli surat khabar kosmo tadi. bila selak selak kosmo ni muka surat 10 bahagian negara, tertarik dengan tajuk berita ni,

"BAYI TERAPUNG DI SUNGAI KLANG"


Puchong-Seorang pemancing terkejut apabila menemui mayat bayi lelaki yang masih bertali pusat terapung di Sungai Klang dekat Bukit Lanchung di sini semalam.......
memang kesian gila! kalau tengok gambar baby ni mesti seram. kepala baby ni dah hancur kembung macam dah masuk air. bahagian pinggang sampai kaki semua dah biru! biru macam kelabu kelabu! memang kesian gila lah! entah kenapa orang ni jahat sangat. ish ish ish...

oklah! kalau dah dapat beli kosmo tu baguslah... hayatilah...:-(

monolog diri ; agak agak lah. dorang tak takut ke kena makan balik anak tu bila kat akhirat nanti. bila dah habis je makan semua badan baby tuh tumbuh balik.. again again and again.. selera ke???

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;